bloggar från mobilen

2012-01-08 12:46:27
sov hos moa inatt. kvällen tillbringades hos jimmy med härligt folk. vi tittade på en skitäcklig film, wrong turn 4 tror jag att den hette om jag inte minns fel. somnade med moa bredvid mig sådär runt fyratiden. kom hem elva tiden, och blev genast utskickad för att rasta hunden.

för ett tag sedan ringde tommy, målarn, han kanske kommer hit om ca tre veckor. och det kanske kommer en annnan tidigare, dock är det inte säkert ännu! nu ska jag ta en kopp kaffe och fösåka hålla mig vaken resten av dagen, skola snart ju! pussen
Kommentarer
Postat av: Leila

sv : Tack gumman! men ibland blir det bara för mycket och jag bryter ihop då. Tack, ring mig om det är något finns alltid för dig! saknar dig!

2012-01-08 @ 13:23:05
URL: http://bosnaagiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0