Purchase

2012-02-29 09:15:00
Ed Hardy - Hearts and Daggers || Lumene eyeshadow primer || Syoss - Smooth Relax (hårinpackning)
Random ansiktsmasker (?)
First things first, Ed Hardy - Hearts and Daggers = ME GUSTA! Lovelovelovelovelove it! Välspenderade pengar idd!

Hello Lovers! Idag är jag uppe tidigt! Jag vet ännu inte vad dagen till sin ära har att bjuda på. Det är ju sportlov nu för de flesta så det får man väl passa på att utnyttja. Bilderna ovanför visar lite nya saker som jag har införskaffat under en senare tid. Jag måste bara säga att hårinpackningen från syoss är gudomlig! Mitt hårs heliga graal, jag skämtar inte!

Vad har ni haft för er under lovet då? Love to know!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0