'cause theres no guarentee that this life is easy

2012-02-01 11:36:26
Har inget språk idag, så jag börjar inte förrän 12.50. Göööött!


Imorse tog jag en låååång dusch, det behövdes verkligen! Jag sov verkligen gott inatt också, så nu är jag på topphumör! Måste införskaffa mig en ny plattång inom kort, min andra dog för ett tag sen. Rip.. Skämt åsido. I alla fall, min svenska redovisning gick galant alla skarttade och tyckte vår presentation var jätte rolig, så tummen upp för det!

Har inte mycket plugg alls nu, så jag ska försöka få lite kontakt med mina fina tjejer. Det var ett bra tag sen nu, och jag saknar dem allihop!
Kommentarer
Postat av: esma

<3<3<3<3

2012-02-13 @ 18:56:30
URL: http://esmasternersson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0