Nyskapande

2011-11-25 14:07:18
Jag kan väl knappast påstå att jag har varit i närheten av aktiv de senaste månaderna. Men med en ny design, ny header och med ett nytt blogghumör bör nog uppdateringen öka någorlunda.

Just nu sitter jag med Lisa och skriver på våra uppsatser om olika länder i Afrika. Jag själv har valt Namibia. Ett av Afrikas nyare länder. Hursomhelst, inte så intressant kanske.

Det är helg snart! Moster och hennes man kommer på besök från värmland. Länge sedan man var där. Annars då? Jag vet ännu inte var helgen har att erbjuda.. Men helt ärligt så ska jag nog bara ta det lugnt. Läsa en bok eller två. Ta igen lite plugg eller bara njuta av att vara ledig. Skolan tar verkligen upp mycket tid..


Slänger in en gammal bild innan jag ska fortsätta med min uppsats. C'ya!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0