tråkigt

2011-05-25 19:23:02
Fortfarande hemma, fortfarande bloggtorka som de flesta kanske har märkt. Har ingenting att skriva om direkt. Att vara hemma och vara sjuk är inte så intressant..

Det suger att vara sjuk under en längre period. Moa och Esma var på bio, men inte jag. För jag var hemma och hostade/snorade istället. Fan vad kul! Eller..?

Vill inte vara sjuk längre.. Imorgon lär det inte bli så mycket skola, men jag måste gå på en lektion. Jag har nämligen ett prov som jag måste göra, men jag kan inte hitta frågepapperet så jag kommer säkert inte få MVG på det provet, vilket jag måste ha för annars får jag inte det i slutbetyg. MVG alltså. Jobbigt.. Jaja nog om mina "problem" nu..

Det är nästan bara en vecka kvar till Diza flyttar hem till oss! Ni vet valpen som jag bloggade om för ett tag sedan? Vi har redan köpt det mesta som hon kan tänkas att behöva. Förutom en flytväst.. Men det ska vi fixa när hon väl kommer hit.

Eftersom att jag är sjuk orkar jag inte fixa mig vilket leder till att inga bilder kommer upp.. Jag avskyr bildlösa blogginlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0