Under my umbrella.

2011-05-15 21:24:11
Hade tjejerna på middag i freags. Emma och Leila. Vi åt plankstek och efter det hyrde vi film på tv:n. Till det hade vi dip med grönsaker och godis! Tyvärr så var det något fel med boxern, så filmen hackade hela tiden. Istället satte vi på film via dvd:n, vilket var helt okej. Runt elva var vi helt slut! Kanske berodde det på att det var fredag den 13!? Maybe?

Jag och Leila följde Emma hem, det regnade men vi hade alla varsit paraply.. Stackars Leila som hade högklackat. Hon tog av sig dem efter ett tag och gick med strumpor på den blöta marken. Hahaha! Fast sen satte hon på sig skorna igen.


Leila, som förresten var skitsnygg i rött hår, och Emma!





Ni får nöja er med att bilden är sne, för annars är den inte lika stor som de andra bilderna och jag vänder på den.



Bjuder på den bilden! Körde på lockigt den kvällen, det var ett tag sen.
Kommentarer
Postat av: Leila

neeej ta bort den när jag putar med läpparna, den va inte ens seriös hahahaahah!

men det va jätte trevligt!

puss<3

2011-05-15 @ 21:58:42
URL: http://bosnaagiirl.blogg.se/
Postat av: Leila

Taa bort den som jag sa innan! <3

2011-05-17 @ 20:01:17
URL: http://bosnaagiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0