Stayed home

2011-05-23 20:27:42
Hejhej bloggen!

Stannade hemma idag, har blivit skit förkyld. Fast jag har bara mig själv att skylla. Vid den här tiden skulle jag egentligen titta på chuck, men jag har redan sett alla avsnitt för den här säsongen. Kan knappt vänta till säsong 5!

Jag har inte gjort något speciellt idag. Pluggat lite, sovit mycket m.m. Ätit nyttigt har jag gjort! Såg i tidningen för några dagar sedan att norrtälje tydligen är sämst i sthlms län på att äta frukt. Tycker att det är dags att ändra på det! Idag har jag ätit äpple, päron och banan. Gjorde en lätt fruktsallad med lite yougurt till.

Jag har inte fotat på ett bra tag nu, känner att kameran mest legat och dammat den här veckan. Ska försöka refresha bloggen lite med lite flashiga bilder, som Moa brukar säga. ;)

Nu ska jag läsa klart den så himla intressanta boken som jag har fått i uppgift av min svenska lärare.


Ska passa på att visa min topp som jag köpte för ett tag sedan, nu när det är lite varmare ute så är den helt perfekt!
Kommentarer
Postat av: esma

hihi :)

2011-05-25 @ 14:42:38
URL: http://esus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0