Överlägsen

2011-05-27 19:53:20
Hola! Idag har jag varit en flitig tjej. Jag har haft prov, matte, det gick väl helt ok! Sedan har jag varit på möte med balkomiten, nästa vecka ska det sista fixas! Det ska bli jättekul!

Efter plugget gick jag och Katja ned på stan för att fixa saker till balen, sjukt vad folk sponsrar! På tisdag ska jag och Katja ned på stan igen för att gå till dem 10 andra butikerna som vi ännu inte hade fått klartecken av. Så det finns fortfarande saker kvar att göra. Innan vi gick hem och åt tacos gick vi förbi hotellet och solade en halv timme.

Just nu är jag hemma hos Katja med Moa bredvid mig. Jag har inte så stor lust att gå ut, så vi ska busa lite för oss själva istället. Mysmys! Imorgon är det lördag, beroende på om jag åker till Fejan eller inte så får vi se vad som händer.

Sjukt snygga b-rudar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0