Just today

2011-05-26 22:19:12
Gud jag är helt slut! Det ända jag har ätit idag är fil med müsli.. Det är allt! Klockan är liksom 10 och vi har inte ens ätit mat än!? Vad är det för dårhus jag bor i? Skämt åsido..

Vad har ni läsare gjort idag? Tell me!
Själv har jag varit över hos Esther som ska fixa mitt hår till balen som är om cirkus två veckor. Det kommer bli jättebra! Jag är verkligen nöjd! Så nu ska jag kolla på hårspännen som passar till klänningen.

Jag har också införskaffat löshår som kommer väl pass till balen. Mer säger jag inte, det måste ju finnas någon mystik kvar! ;)

Nu ska jag titta på lite assoccerarer, innan jag ska äta, som jag fortfarande inte har gjort. Sedan blir det en dejt med kudden. Hoppas ni har haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0