Hello my beautiful world

2011-05-16 22:27:35
Har ont i huvudet och mår illa. Sådär lagom bra kombination.. Jaja, det finns alltid folk som har det värre än en själv.

Idag har jag verkligen inte gjort mycket. Det regnade och självklart så ska man ha gjort valet att cykla till skolan, så jag fick cykla hem i regnet. När jag kom hem sov jag nån timme, tittade på how i met your mother och sedan minns jag inte riktigt vad jag har haft för mig. Måste vara pga av smällen i morse.. Klumpig som jag är..

Jaja, nu ska jag knapra på lite tabletter och sedan krypa ner i sängen. Mitt huvud kommer sprängas om jag sitter mer vid datorn!



Mitt hår har växt otroligt mycket! Kommer nog göra en "naturlig/egen" blondering så fort solen har bestämt sig för att komma tillbaka. Att använda ingrediensen som finns i köket är faktiskt miljövänligare och bättre för håret!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0