Här finns inga brustna hjärtan

2011-05-13 13:30:25
Hejhejhejhej osv..
Orkade inte blogga igår. Var i skolan som vanligt och sedan gick jag och Moa ned på stan för att köpa shorts till mig. Jag hittade ett par men helt plötsligt blev det svart inne på hm. Strömmen hade gått. Så vi fick lämna allt i kassan och gå ut. Sedan när vi kom in igen så hade någon bytt ut mina shorts mot en storlek större (?) Självklart skulle det vara dem sista i min storlek.. Toppen!

Det märkte jag förstås inte förrän jag kom ut.. Ska nog byta dem idag, eller imorgon..
Idag har vi studiedag, men vad jag vet så har vi inte fått några uppgifter, så det är soft!

Jag och Moa myste ned oss i min säng och tittade på en film istället för att gå ut. Vi åt godis och hade det mysigt!
Idag ska jag städa typ hela huset, ska nämligen ha gäster. Vi får väl se hur det går. Kan inte skriva så mycket mer här på bloggen, för det är en överraskning till dem som kommer.

Nu ska jag lyfta på röven och duscha håret. Moa försöker slå mitt rekord på quadrapo på hennes mobil, det går skitbra! *Host!*


i förrgårmorse (?) typ.
Kommentarer
Postat av: esma

MOBBADE UNGAR!!!! det är MIIIN mobil för det första! och ni får inte spela det där längre, det tog evidheter för mig att komma så långt..

2011-05-13 @ 23:11:32
URL: http://esus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0