Glad tjej med ny kamera

2011-05-05 21:47:32


Är hur glad som helst! Även fast halsen strular och näsan rinner. Fick en digitalkamera igår! Det ända jag önskade mig faktiskt. 14.1 mp är inte så dåligt. Det bästa är nästan att den är blå. En av mina favorit färger!



Den ser mer "skrik" blå i verligheten än vad den gör på bilden. Det känns verkligen hur bra som helst att ha en egen kamera igen. Min förra blev ju snodd på en fest. Jaja, nog om kameror för det här inlägget.

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Stannade hemma idag pga min hals och grejer. Men har knarkat medicin så nu mår jag mycket bättre. Hostan är dock fortfarande kvar men den kan jag leva med. Får se om jag kommer till skolan imorgon. Haha, jag har varit i skolan varannan dag då, eller ja.. nästan i alla fall. I måndags hade vi studiedag, tisdag var det magen, onsdag var jag i skolan och idag är jag hemma. Lustigt.. Jag hoppas i alla fall att jag mår bättre imorgon så jag kan gå till skolan och sedan umgås med mina tjejer och några till. Vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag krypa ned i sängen. Sov gott allihopa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0