Black and white

2011-05-09 18:36:19


Jag har massor att göra idag, ändå sitter jag här. För er skull antar jag ;) Haha! Jag ska städa rummet, plugga biologi, hemkunskap, svenska och säkert någonting mer. Rooooooooooligt! Kanske träffar Leila senare ikv, ska messa henne eller något. Sitter just nu och lyssnar på don't stop believin', gammal men bra låt! Fick en lite försenad present idag av min fina moster Inger och Janne. Ett armband från pandora! Meningen med det är att man kan sätta dit berlocker och göra det lite mer personligt. Än så länge är det tomt, men det är lika snyggt för det!


Kommentarer
Postat av: esma

ja...... jag kom på det :D hahahah

2011-05-09 @ 21:51:24
URL: http://esus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0