B-day tomorrow!

2011-05-03 22:52:57
Jag har märkt nu att jag gör oftast bara ett inlägg varje dag. Ska försöka bättre mig. Har inte haft orken att fota något och jag hatar bildlösa inlägg (även fast det händer att det kommer upp då och då). Idag har jag varit hemma, magen strulade och tabletterna jag tar hjälper inte mycket. Om två månader får vi väl se resultat.

Just nu hjälper de i alla fall ingenting. Jag mår illa av dem och jag är fortfarande lika trött. Toppenbra, verkligen!

Imorgon fyller jag år! 16 barre förfan! Mami och jag var och handlade till middagen imorgon. Vi beställde även en tårta. Jag ♥ Choklad..

Nu måste jag krypa ned i sängen om jag ska orka gå upp imorgon. Det lär ju bli ännu tidigare, fast man måste ju se det positvt! Jag får frukost på sängen, presenter, pengar.. Mer positivt än negativt i alla fall.

Slänger in en bild på mig när vi tjejer var hon Amanda och partade! Fan vad kul vi hade! Och med det säger jag godnatt!
Kommentarer
Postat av: esma

ja jag vet! :D Älskar dig med sis!

2011-05-05 @ 14:49:36
URL: http://esus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0