Next to you

2011-03-23 16:46:32
Tjenare! Allt bra? Hehe, nejdå. Sitter i rummet och dunkar musik. Katja var här för ett tag sen och hämtade sitt busskort.. Annars har väl inte mycket annat hänt. Juste, fick ig på biologiprovet. En aning besviken på mig själv för att jag inte kunde göra bättre än så. Omprov nästa! ;)

Det är skitkallt i mitt rum?! värmer mig med min laptop, haha! Ska gå ner och käka något, känner att det behövs.
Eller inte, för Leila ringde nyss. Ska möta henne om en kvart. Stan nästa! Puss! Hittade en bild på Esma gjorde till mig på fb. Drivbild dock! För jag och moa är "tillsammns" på fb..


Kommentarer
Postat av: esma

haha! skön eller vad.. :D

2011-03-23 @ 17:33:37
URL: http://esus.blogg.se/
Postat av: moa

Essssmaaaa! är så död....... :@

2011-03-23 @ 18:28:50
URL: http://msjokvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är snygg! man blir ju som man umgås ;)

btw, har inte moa redan sett den där bilden? xD

2011-03-23 @ 20:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0