Kamera

2011-03-13 14:57:59
Eftersom min kamera *host* försvann så har jag fått en ny, eller ny och ny.. Det är pappas kamera men eftersom att han aldrig använder den nu för tiden så har jag praktiskt taget fått den. Bättre än ingenting! :)
Så nu kommer det komma "bättre" bilder på boggen, när kameran har laddat klart d.v.s.

Jag ska träffa Moa senare idag och innan dess så ska jag fixa mig och städa mitt rum. Ska äta hos henne och sedan ska vi ha myskväll. Myssöndag helt enkelt. Det lär gå ganska fort att städa eftersom det är mest kläder som ligger lite överallt.. Funderar även på att rensa min byrå. Har nämligen mina kläder i en sådan. Jag har också en garderob där jag hänger upp klänningar, skjortor m.m.

Lite bilder från förra helgen när jag, Moa och Esma (+fam) var på mitt landställe.








Fina flickor!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0