jag låter dig få överta, du vet bättre än jag

2011-03-18 16:00:42
Har verkligen haft en dålig dag. Försov mig nästan en timme, failade på biologiprovet och var allmänt arg och tjurig. Tyvärr så gick det över lite på Mattias. Förlåt så mycket! Hehehe.. Men nu så sitter jag och lyssnar på världens finaste låt, så nu mår jag betydligt mycket bättre!

"jag trodde allt var lätt, jag trodde på en framtid, jag trodde att jag valde rätt men nu så är jag här."
"Nu vet jag att jag valde fel, att vägen slutar här."
"för du vet bättre än jag, styr mina steg, jag ber dig, låt allting bli bra, för du vet bättre än jag."

Hahaha, sitter och nynnar för mig. drog ut en och annan textrad och skrev ner dem. Den är så fin, kan sitta och lyssna på den om och om igen. Verkligen en låt som man ska lyssna på när man är deppig/arg/glad/...ja allting!

Nu ska jag skriva klart min sammanfattning på biologin, som jag inte blev klar med igår. Jag vet, plugga på en fredag. Men senare ska jag hem till Katja på tjejkväll. God mat och dryck och fina vänner, vad mer behöver man mer på en fredag? MUSIK! Höll nästan på att glömma bort det (nästan) viktigaste. Katjas högtalare gör det bara ännu bättre! Gud vad taggad jag blev nu! Bilder kommer väl upp antingen under kvällens gång eller imorgon, får se hur det blir.

Från gårdagen, skulle jag passa i längre hår?
Har lust att färga lite mörkare och sedan färga ljusare till sommaren, älskar verkligen att ha blekt hår på sommaren. Får se hur jag gör..


Hittade nyss en bild som är mer än ett år gammal. Ser ut som ett emo men så långt hår hade jag förut i alla fall!
Kommentarer
Postat av: julia bergkvist

fin blogg ! (:

kramkram / julia bergkvist

2011-03-18 @ 16:13:47
URL: http://jjelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0