Even the stars refuse to shine

2011-03-29 17:09:47
Sitter här helt lonely, Katja åkte hem för ca 20 minuter sedan. Hittade lite flashiga ljudeffekter till vår powerpoint! Vi får se till at bli klara med den så fort som möjligt, och få den så bra som möjligt också!

Efter skolan så drog vi ned och fikade, kände att det behövdes. Nationella hörförståelse i tyska var inte så svårt som jag hade väntat mig, visserligen hörde jag inte riktigt vad de sa i sista övningen för de mumlade och pratade väldigt fort. Men jag är ändå nöjd med min insats!

Nu känner jag hur det kurrar lite i magen, ska ned och ta en liten "mellis" hehehe..

Kommentarer
Postat av: esma

Ja, tack! Men vet fortfarande inte.. Kommer ju antagligen fega ur sen.. haha :D

2011-03-29 @ 20:05:48
URL: http://esus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0