Enjoy the moment while you still have time, while you still can.

2011-03-28 09:46:36

Sitter i svenska salen med resten av min klass och skriver min bok. Jag har kommit längre men jag har fortfarande inte kommit in i själva storyn...

Imorgon bär det av till sjukhuset, ska ta olika tester och prover. Har inte riktigt koll på det där, creepy i alla fall. Sen har jag nationellaprov i B-språk (Tyska), jag vet inte om jag kommer hinna med det.

När jag kommer hem ska jag nog storsttäda i mitt rum, känner att jag behöver rensa lite. Ska ju så småningom måla om och grejer. Är ganska trött på mina gröna tapeter. Har varit och köpt en grå nyans, färg den här gången. Först ska jag bara ta bort min border. Ska också spraya mitt soffbord svart, känner att det inte passar in riktigt.

Nu ska jag väl återgå till min bok, är ganska nöjd med min handling men jag vet bara inte hur man ska komma in i den, handlingen alltså! Inget annat! Haha..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0