Don't let me down

2011-03-13 22:58:25

Är hemma nu och har varit det en stund. Åkte hem från moa runt 9 - halv 10. Passade på att köpa en sån där soda stream tank (?) på vägen hem (↓ en sån där.)
 

Jag och Moa hade det jättemysigt! Vi drack varm choklad och vi tittade på How I met you mother.
Imorgon är det skola.. Inte så taggad inför det kan jag påpeka. Har nationella prov i Kemi i veckan och en hel del andra "vanliga" prov. Nej, att plugga är inte mitt favoritintresse direkt.

Nu ska jag ta bort sminket och krypa ned i min nybäddade säng.
I'm dating my pillow. Hehehe..

Helgen i allmänhet har varit ganska seg. Halsen strulade så jag kunde varken gå ut på fredag eller lördag. Fast jag träffade Emma fredags och det var ju inte helt fel. Idag blev helgen lite bättre eftersom jag träffade min Moi. Fast jag tyckte inte om att hon facerape:ade mig..

Kommentarer
Postat av: moa

hihihihihiihihihih <3

2011-03-14 @ 22:48:01
URL: http://msjokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0