Det här ska föreställa en rubrik..

2011-03-10 21:55:53

Lite seg uppdatering idag, måste jag faktiskt erkänna. Somnade direkt när jag kom hem som vanligt.. Hehe..

Imorgon är det fredag! Finally! Vad ska ni göra i helgen?
För min del blir det nog lite kvalitetstid med fina människor. Mysigt!

Vad har hänt idag då..? Hade sovmorgon, torsdagens höjdpunkt! Skolan var väl okej, inte bra inte dålig. Jag somnade som sagt direkt när jag kom hem, var helt slut. Fattar inte hur jag kan somna på kvällarna när jag bara sover hela dagen. Däckar typ direkt när jag går och lägger mig. Ska också tillägga att jag har pluggat fysik i ca två timmar. *stolt*

Just nu chattar jag med min moi, Väldigt normal konversation..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0