Day one

2011-03-09 18:08:04
Börjar blogga idag. Gjorde denna blogg för evigheter sedan, men har varken haft tid och ork för den. Fram till nu d.v.s. Min fina vän Esma har fixat designen, det kommer väl upp någon header så småningom men hur som helst, tack esmi ♥

Min dag har väl inte varit så speciell. Hade matteprov och det gick väl sådär. Hade planerat att jag skulle titta på Chuck när jag kom hem (trodde att jag hade missat det i måndags för att jag sov då), men sedan kom jag på att det var säsongens sista program måndagen innan. Det kändes lite surt.. Istället fikade jag med mina enormt charmiga systrar, hehe.. Vi spelade kort och jag vann hela tiden, inte för att skryta men..

Har inget direkt planerat just nu. Ska försöka äta lite middag och sedan är det väl fysik som gäller.
Bjuder på en cp gammal bild. Så varsågoda!

C'ya
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0