ARGH!

2011-03-09 21:44:09
Jag har damp! Hehe.. Nej men serri nu, familjen tittar på blue blood, eller blue bloods (?), aja skit samma.. I alla fall så hade jag sett fram emot hela gårdagen och idag att få se Ocean Eleven. Älskar filmen men alltid när jag ser den så lyckas jag alltid somna innan filmen är slut.. VARFÖR? Och självklart så ska inte sexan finnas på varken Lovisa eller Julias tv. Själv har man ingen tv längre. Den blev jag lite putt på och kastade ut den. Inte bokstavligt men ah.. Ni fattar..

jag har skrivit två sidor fysik, så jag känner mig lite lagom trött just nu. Sitter i min säng med vikta kläder och mina fina läsglasögon på. Känner mig lagom snygg!




Gillar att jag tittar bort när jag tar kort. Julias fel, hon ville göra något. Nu ska jag släpa mig ned för trappen och tjata lite på papi så att han kan byta kanal.. Hihi! Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0