Arg, irriterad, sur

2011-03-17 21:11:33

Jag försöker plugga biologi och fysik men jag kan verkligen inte koncentrera mig.

Är så grymt irriterad på en person, eller rättare sagt den här personens beteende. Tror att h*n kan nedvärdera en bara för att man har blont hår. Usch vad arg jag blir! Ska man inte kunna få vara blond utan att bli kallad dum? Varför skulle blondiner vara dummare på något sätt? Vad har hårfärg ens med saken att göra?!
Förstår mig verkligen inte på den människan.. Förutfattade meningar och en massa trams!
Och det värsta är att när man ställer h*n mot väggen och ifrågasätter personens teorier, kan h*n inte ens komma fram till ett vettigt svar! VARFÖR ens uttala sig om saker som man inte kan förklara?

Någonting som verkligen stör mig är folk med förutfattade meningar. De går runt och stämplar folk bara genom att titta på dem istället för att prata med dem och lära känna dem. Sen om det visar sig att personen i fråga är t.ex. falsk, DÅ, först då har man en anledning till att tycka illa om den personen. För jag tycker att det är väldigt dumt att gå runt och bära massor av hat mot en person som man varken känner eller någonsin har haft kontakt med.

Tänkte bara skriva av mig lite. Nu ska jag återgå till pluggandet och hoppas på ett bättre resultat nu när jag har skrivit ned detta. Dela gärna med er av era åsikter och synpunkter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0