And down the waterfall, wherever it may take me.

2011-03-23 21:21:01
Är fortfarande proppmätt sen middagen. Hihi, All made by myself! Pasta med pastasås och massor av grönsaker.

Drog ned på stan med Leila. Hon skulle köpa present till Anneli. drog också till flygis en snabbis. Har 0 kr på mitt konto just nu.. Det känns lite surt. Men får pengar när som helst. Det tar ca tre dagar för att pengarna ska kommer över till mitt konto satt nu är det det man väntar på.

Imorgon har vi beep test, eller pip test som många tror att det heter. Är inte så taggad eftersom min kondis har tagit stor skada det senaste halvåret. Har inte gjort så mycket åt det, men det ska jag ändra på så småningom.

Nu ska jag läsa igenom lite fysik, har prov på fredag och jag måste (!) ha mvg. Nejdå, men det skulle sitta fint med ett mvg.


Gammal bild.
Kommentarer
Postat av: moa

sv: Det hoppas jag verkligen... För om du cheatar då jäklar smäller det i hela Sverige!! <33<33<3<3<33<3<333

2011-03-23 @ 22:17:12
URL: http://msjokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0