An eye for an eye only makes you blinde.

2011-03-14 09:48:37

Borde egentligen fortsätta med min bok men jag tar en liten paus från boken och bloggar lite istället. Kan inte säga att det är en skrivpaus eftersom att jag skriver just nu. Känner att jag har lite skrivtorka när det gäller boken. Jag menar, jag vet precis vad den ska handla om och vad som ska hända. Men jag vet inte hur jag ska skriva ned det på ett Word dokument. Knepigt läge..

Just nu så sitter de flesta, som har tillgång till dator, inne på facebook. Iofs är jag också inloggad. Skriver med Katja som är hemma för tillfället. Har inte sett henne sen i torsdag. Det var ett tag sen man såg den ungen.

Nu ska vi sluta, skriver när jag kommer hem. Heido!

Kommentarer
Postat av: Leila

FRÅGESTUND!

fråga gärna något :)



2011-03-14 @ 15:27:32
URL: http://bosnaagiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0