Everyday i'm shuffling!

2011-06-09 20:12:31
Chillar hemma hos en död Katja, just nu kastar hon en tampong i huvudet på mig. Snällt?! Vi har ätit och nu ska vi fixa oss inför Mobergs. Avslutningsfest för 9:or, 1:or och 2:or. Fan vad vi ska ösa! Måste bara ge lite av min motivation till Katja, hon är inte så himla på att gå.. Jaja, det löser sig!

Har väl inte så mycket mer att skriva direkt. Hade skolavslutning, lägger upp bilder imorgon. Blandade känslor uppkom verkligen! Var både ledsen och glad. Glad för att det är sommar. Träffa vännerna oftare, sena grillkvällar, bad oh sol. Ledsen för att jag kommer tappa kontakten med alla, för att jag lämnar ett helt kapitel bakom mig. Ett kapitel som jag verkligen skulle vilja se tillbaka till med glädje.

Vi hade även skolbal igår. Vi åt en god trerättersmiddag, vann priser (dock vann jag inget), tittade på fyverkerier, och dansade sönder! På dansgolvet var det så jävla varmt! Luften var så tjock så att den nästan gick att ta på! Haha, men fan vad kul vi hade! Det var verkligen inte som jag hade väntat mig. Jag trodde att de flesta skulle stå i hörn och en del skulle smådansa lite, men det fick jag äta upp! Alla dansade som galningar!

Nu ska jag väcka Katja så vi hinnar fixa oss innan vår skjuts kommer! Hoppas ni har haft en bra skolbal (9:or) och ett jävligt bra sommarlov!


Hittade denna festliga bild på mig och Katja i våras, volleyboll-turneringen/spexfoto!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0