I'm a beast, i'm an animal, i'm that monster in the mirror

2011-06-10 18:23:03
Vaknade imorse av en hund som gnydde.. Sådär lagom tidigt. Slutade med att både jag och hon somnade i soffan. Mysigt!

Mobergs igår var helt klart grymt! Vi dansade som galningar och flippade totalt! Vi kom hem runt två tiden. Innan jag droppade i säng hoppade jag in i duschen och sköljde av mig. Men det var lugnt värt det! Katja borde tacka mig som drog dit med henne fast hon inte ville..

Träffade henne även idag, vi solade lite. Snart kommer papi hem, då ska vi åka ut till landet. Det bli så himla skön att bara ligga på stranden och lyssna på musik. Tråkigt bara att man inte kan hänga med brudarna,menmen. Man kan ju inte alltid få allt häri livet.

Nu ska jag gå ut i solen och steka lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0