Schtekt i solen!

2011-06-04 17:05:39
Idag har vädret verkligen legat på topp! Därför har jag inte haft någon lust att sitta inne för att blogga.

Jag vaknade runt 10 och gick ut med Diza, sedan låg jag och Julia i solen och stekte. Efter lunch drog vi tjejer till stranden och hängde där hela förmiddagen/eftermiddagen. Har faktiskt fått lite färg! Nu ska jag gå ut i solen ett tag till för att hoppa studsmatta med de andra. Har inte så mycket att skriva, med tanke på att jag har spenderat större delen av dagen på stranden och solat och snackat strunt.

Fortfarande så går det tyvärr inte att lägga upp bilder, vilket gör mina inlägg lite tråkigare. Men jag kommer lägga upp bilder när jag kommer hem!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0