On the countryside

2011-06-03 18:56:22
sitter här på landet, i vårt vardagsrum, och skriver. Jag ska snart joina Julia och titta på en film och äta onyttigt.

Internet är ju som det är här, segt.. Det går inte att lägga upp någon bild, så bilder från de här dagarna kommer på söndag när jag kommer hem. Idag har jag spenderat dagen väldigt mycket i solen. Solade hela förmiddagen och sedan har jag lekt med Diza. Jag har lovat er en video på henne, men det får tyvärrr vänta.

Nu ska jag kila. Hoppas ni har haft en trevlig dag i det fina vädret!
Kommentarer
Postat av: elin

fin blogg!

vad sägs om att följa varann via bloglovin? :)

2011-06-03 @ 19:00:52
URL: http://canderyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0