En dålig människa!

2011-06-08 00:58:32
Det är vad jag är! Här har man inte bloggat på tre dagar! Oups!

Idag har jag hängt med klassen i björkeörn. Vi spelade bl.a minigolf, badade och stekte i solen! Vi åt god mat och jag har massor med bilder. Men jag är alldeles för trött för att lägga upp dem här. Jag ska lägga upp dem på facebook först, och det tar en jävla tid! Kirrar det imorgon.

Är ju trots allt ledig imorgon, innan balen. Då måste jag ned på stan för att köpa den där svarta väskan som jag har spanat på ett tag. Den skulle passa bra till min outfit som jag ska ha på mig imorgon. Jag vet att Katja behöver gå ned på stan också så vi kommer väl antagligen ta sällskap.

Nu ska jag ladda över kamerabilderna på datorn så minneskortet är tomt till imorgon. Ni får ha en underbar natt! Jag har stämt träff med min kudde, jag!


Varmt?!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0