Bad update.

2011-06-12 20:27:31
Som grädden på moset så har jag gått och blivit jätte sjuk. Hög feber, hosta, snuva, yrsel, dålig aptit m.m. Därav min dåliga update. Igår låg jag mest och sov. Bra invigning på sommaren måste jag säga! Jag mår i alla fall mycket bättre än igår.

Nu när jag är sjuk så finns det inte mycket att skriva om. Jag ligger mest och tar det lugnt. Igår kom Maria hit och stannde över natten och idag har vi har gäster. Vi fikade, även om jag var helt slut och somnade i soffan så var det roligt! Igår var vi även över till Kristina och åt jordgubbar och banankaka med vaniljglass!

Just nu glor jag på MTV, i used to be fat. Ska väl titta på en film efter det i min ensamhet... hahah, vad deppigt det lät..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0