The best thing I never had

2011-07-11 23:47:25
Fy satan vad kallt det var i vattnet! Men hoppa i, det gjorde jag! *Stolt* Nej inte alls..

Nu ska jag och Lovisa titta på film, Red Riding Hood. Någon som har sett den? Isf, vad tycker ni om den? Personligen tycker jag att den är spännande och lite smått läskig. Haha! Men det beror på att första gången som jag tittade på den satt jag i mörkret helt själv med lurar. Sen när någonting hände ryckte jag alltid till och vände mig om. Haha, rädd för vargen?
Strawberries (Jordgubbar, för de som inte vet.. Skämt åsido)

Imorgon åker vi hem för att titta på Harry Potter och dödsrelikerna del 2 i 3D(!!) Vet inte riktigt vilken tid vi åker dock. Men det löser sig.
Kommentarer
Postat av: michaela

Älskar låten "The best thing I never had" :)

2011-07-12 @ 11:44:41
URL: http://michysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0