Satans Internet!

2011-07-16 15:14:41
Det måste ha varit min turdag igår. Varken internet eller min kamera fungerade igår! Har knappt tagit några bilder då jag är ute på landet. Jag går för det mesta runt i myskläder, uppsatt hår och inget smink. Väldigt snygg sådär.
Hursomhelst, nu ska jag hoppa in i duschen och fräsha upp mig. Har legat i sängen i nästan två dagar och ätit smärtstillande. jäkla mage! Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv. Vi får väl se vad dagen har att bjuda på. En sak är säker, det är inte vackert väder i alla fall.
Nu fungerar i alla fall min kamera. Det var något som var fel med linsen. Men papi fixade den. ♥
Saknar er någon så enormt! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0