Jump in!

2011-07-11 18:18:22
Nu ska jag sätta på mig bikinin och dra ner till bryggan och bada. Det lär ju vara kallt som tusan, men när man väl har hoppat i brukar det oftast kännas varmare. Man får väl lura hjärnan eller något. Blunda och låtsas att du är i Spanien eller något liknande. Hehe!

En annan sak man kan göra är att bli iknuffad i vattnet. Sjukt jag vet, men då går allt så snabbt så då hinner man inte tänka. Fast det är inte alls roligt att bli iknuffad när man absolut inte vill.
Letar efter en ny bikini, konstigt nog så är min bikini lite för liten. Den måste ha krympt eller något..
Vet nån av er kära läsare en bra hemsida med snygga bikinis(ar, har ingen aning hur det blir i plural..)?
Gärna bandeau!
Snygg!
Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Kul att du är med och tävlar!

Allt bra idag? :)

2011-07-11 @ 18:34:56
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: MEPS

sv: tack så mycket :)



snygg bikini!

2011-07-11 @ 20:38:17
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0