Inlägget som skulle läggas in igår..

2011-07-10 23:43:00
Nu ska jag krypa ner i sängen. Imorgon ska vi iväg med båten och bada, how awesome?
Tidigare idag var jag över till Moa och tittade på film med henne. Sen kom Esma och vi snackade lite innan jag drog hem. Skönt att säga hejdå till mina flickor. Moster och hennes man hade redan kommit hem till oss (hon och hennes man skulle med till Fejan, har glömt att nämna det i bloggen). Hursomhelst så sitter jag i mitt rum. Vi har precis ätit "nattmat" Sallad, ost, räkor och bröd. Mumma!
Nu ska jag krypa ner i sängen. Imorgon ska vi iväg med båten och bada, how awesome?
Tidigare idag var jag över till Moa och tittade på film med henne. Sen kom Esma och vi snackade lite innan jag drog hem. Skönt att säga hejdå till mina flickor. Moster och hennes man hade redan kommit hem till oss (hon och hennes man skulle med till Fejan, har glömt att nämna det i bloggen). Hursomhelst så sitter jag i mitt rum. Vi har precis ätit "nattmat" Sallad, ost, räkor och bröd. Mumma!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0