Home sweet home

2011-07-17 12:09:06
Det blev ändrade planer, så hela familjen packade och åkte igår eftermiddag. Vi var hemma runt sju tiden. Jag drog till Esma lite senare och hade hur kul som helst! Även om det inte blev riktigt som vi hade planerat. Man får helst enkelt göra det bästa av situationen.

Igårkväll när jag skulle cykla hem, så åkte mobilen ur fickan. Det komiska i det hela är att skärmen pajade helt, men allt annat funkar. Lite jobbigt då man har touch, men helt plötsligt ringde den. Jag var lite chockad först att den ringde. Hela skärmen var liksom svart.
Nu ska jag göra mig i ordning. Jag och papi ska åka och kolla på en ny mobil. Vill helst ha en android, men samtidigt vill jag inte ha touch.. Har tröttnat på det son fan!
Den gamla ↓
Kameran har ju också gått sönder. Kuuuuuuuuul!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0