At landet.

2011-07-05 01:33:29
Nu har papi fixat internet här! Toppen! Tänkte passa på att skriva ett natt-inlägg innan jag kryper ner under täcket. Hoppas ni har haft en bra helg allihopa! Har tyvärr inga bilder att ladda upp för tillfället, kameraväskan har sprungit bort. Den kanske kommer tillbaka imorgon, vi får se.

Får se om det blir någon tältning i helgen, har för mig att det skulle bli ganska skitit väder.. Aja, man får hoppas på det bästa! Gud vad jag tjatar om vädret. Haha! Bra samtalsämne liksom..

Jaja, nu ska jag sova!


Bjuder på denna enormt gamla bild!
Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra med dej?:)

2011-07-05 @ 02:05:01
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0