Stuck in the past

2011-12-14 10:39:29
Usch! Deppmode här! Kan fortfarande inte fatta att jag varit så dum! Så elak. Det har nästan gått ett år. När jag tänker tillbaka känner jag inte ens igen mig själv. Jaja, det här ska inte bli ett deppinlägg. Nya tag! Jag kan inte förändra det förflutna så jag kan lika gärna gå vidare. Om det bara vore så enkelt..

Jag är just nu i skolan. Håltimme i flera timmar här! Så jag passar på att skriva på min historia uppgift. Har ganska mycket nu den sista veckan innan lovet. Men det är bara att bita i det sura äpplen och sätta fart. Hursomhelst, jag vet att jag är en dålig bloggare, men jag har mina anledningar.

Efter skolan ska jag ner på stan för att lämna in mina skor på lagning. Jag ska även passa på att köpa lite fler julklappar. Nu är jag snart färdig. Det är ju julafton om bara tio dagar! Det är sjukt vad tiden går undan när man egentligen inte har någon tiduppfattning.

Nu ska jag väl återgå till mitt skrivande, jag ska försöka uppdatera så gott jag kan. Nu när jag har en ny mobil så kommer det väl upp lite nyare bilder osv.. Kanske ett till videoinlägg t.o.m. hehehe.. Men just nu får ni nöja er med en bild jag har på datorn i skolan.

Så jävla sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0