Som lovat

2011-12-25 18:23:42
Några saker som jag fick i julklapp av min fina familj. Går från vänster till höger uppifrån. Som ni ser datorn som står på ett laptopbord (?), Armband (påse), En grön (!!!!!!) liten stekpanna, almanacka, nagellack, bodylotion & body wash, Easy curl locktång, nagelset, Drömmen förde dej vilse av Anna Jansson, hårinpackning och ansiktsmasker. Resten fick inte plats på bild.
Hur snygg är den inte alltså!! Haha, fick den av mamma mest på skämt, men den kommer att användas flitigt!
Min nya kärlek! <3
En kappa med pälskrage och en tunika/klänning/eller jag vet inte../skitsamma ni ser vad det är!
My beloved Rolling Stones T-shirt!

Fick lite andra saker också men jag orkar inte sitta och fota mer. deal with it! C'ya
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0