HAPPY HOLIDAYS

2011-12-25 14:06:45
Ett lite sent "God Jul" inlägg kanske, men bättre sent än aldrig. Right?
Hoppas alla har haft en fin jul! För min del har den varit jätte bra! Dock måste jag säga att det inte var riktigt samma sak utan snö, men man får göra det bästa av situationen. Hursomhelst, sitter vid min nya dator nu. Hade inte bett om en ny, men min gamla var ju helt förstörd.. hehe.. 

Så deetta kommer bli min jobbdator kan man väl säga.. Min andra kommer jag använda till spel eller något liknande.

Förutom datorn fick jag även kläder, locktång, hud/hårvårdsprodukter, smycken, en väska som jag är kär i och lite andra saker. Kan slänga in en bild lite senare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0