Why so serious?

2011-04-07 18:43:30


Bloggade visst inte igår. Oupsi! My bad! Egentligen kunde jag har bloggat ganska mycket eftersom jag var hemma hela dagen. Men jag hade fullt upp med att sova och titta på olika filmer. ;)

Juste, när jag kom hem från skolan var det tydligen strömavbrott! Det var ju mysigt! Men nu är strömmen tillbaka sä jag ska väl inte klaga. På söndag fyller Julia år. Tror att vi ska fira henne antingen på fredag eller på söndag. För på lördag ska vi fira Bella! Hoppas det blir av den här helgen, vi skulle egentligen firat henne förra, menmen.. Det ska bli skitkul i alla fall!

Gud vad filmsugen jag blev nu. Ska mysa ner mig i soffan i vardagsrummet med en bra film. Kanske ringer jag till moa och ber henne komma över.. Ja, men vad trevligt!... Jaja, heido!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0