Wherever you go, i'll follow you

2011-04-27 14:50:15
Moa duschar, så jag passar på att skriva ett litet inlägg. Vi har haft det skitbra, så jag har helt enkelt inte haft tid att skriva. Ikväll ska jag och Moa grilla på stranden, hur najs som helst! Man känner verkligen the summer feelings! Om det hade varit litelitelite varmare så skulle det varit perfekt!

Imorgon åker vi hem ganska tidigt för att sedan åka till stockholm. Om allt går som det ska så blir det jag, Moa, Katja och Emilia som åker in tillsammans!

Tyvärr så blir det inga bilder, för som vanligt funkar det inte att lägga upp bilder här på landet.

Hur har er påsk varit? Vi har ätit påskmiddag och fått påskägg, vi har firat den ganska lagom tycker jag.
På lördag är det valborg! Fan vad kul det ska bli! Spenderar den med fina vänner, vi ska nämligen fira mig då. Jag fyller år nästa onsdag, så nu är det mindre än en vecka kvar. How awesome?

Nu ska jag ner till stugan där jag och moa sover och hämta saker som vi kommer behöva inom kort. Skriver senare idag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0