Vår i Kristinehamn

2011-04-17 14:48:14
Sitter hos moster och har precis ätit. Lasange fyfan vad gott! Gårdagen spenderades i bilen, vi kom fram runt 2 tiden tror jag. Då käkade vi och sedan var vi ute i det fina vädret och spelade badminton, golf m.m. superkul!
Nu ska jag och Julia gå ut i det härliga vädret! Äntligen är det vår på riktigt! Solen lyser och det är varmt och skönt ute. Kommer säkert dö där ute med tanke på att jag precis har ätit, menmen..
Har inga bilder just nu, men det kommer väl upp senare när jag är hemma igen. Det här lilla trippen till moster behövdes verkligen. Nästan lite glad över att jag itne åkte till Huddinge after all.. Visst skulle det ha varit skitmysigt, men med tanke på det som Moa berättade så lät det inte lika lockande som innan.
Yeye, Julia ropar på mig nu. Ska göra henne och dem andra sällskap. Bilder kommer som sagt när jag kommer hem!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0