I'm going nowhere

2011-04-21 16:18:36




Sista skoladegn innan lovet var rätt soft. Vi hade slöjd i en och ½ timme, kemi(prov), SO och språk. Provet gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Stellan sa att det nog var MVG. Chansade på en del frågor som visade sig vara helt rätt. Gryyyyyyyymt! På SO:n skulle man renskriva frågorna som vi svarade på igår under stockholmbesöket och på tyskan tittade vi på film. Efter plugget snackade jag lite med Moa och Esma om helgens kanske-planer. Yeye, vi får se hur det blir. Kanske åker ut till Fejan, menmen..

Nu ska jag i alla fall skriva klart frågorna så det är avklarat, sedan får vi se vad jag hittar på. Tjejerna är ju på matchen.. Äach, jag kommer väl på något som kan underhålla mig idag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0