Tomorrow

2011-04-18 22:52:42
Hej bloggen! Eller något i den stilen..

Jag sitter just nu och pluggar kemi. Prov på torsdag och jag satsar på MVG. Stellans prov är dock väldigt enkla så det blir nog inte så svårt. Imorgon är det spex-foto och volleyboll turnering. Fan vad kul! Min outfit är fullbordad, det ända som saknas kommer Esma med till skolan imorgon. Du får inte glömma, Esma! Jag träffade Katja och fixade det sista, vilket känns jätte skönt.


Fan vad bra webbkamera man har, alltså verkligen!!

Yeye, imorgon kommer bli awesome, lär ju inte har så många seriösa lektioner och på onsdag bär det av till stockholm, armémuseum. Efter det åker jag till täby och shoppar med mamma. Jättemysigt! Bra dag idag. Även om morgonen inte var den bästa. Imorgon, ny start, ny början.

Morgondagens bilder kommer komma upp, ska ladda kameran nu. Puuuuuuuuuuuuuuss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0