Snabbt inlägg

2011-04-28 11:00:39
Drar om sådär 40 minuter till bussen, sedan möter jag Moa och Co. på station. Tänkte bara informera er att jag lever och att jag mår bra. Vi tog båten från fejan kl 9. Den gick direkt till räfsnäs så vi skulle egentligen fått vänta 40 minuter på bussen, men Johannas farmor och farfar, som också åkte med samma båt som vi gjorde, frågade om vi ville ha skjuts. Jättesnällt!

Lägger upp några få bilder från Fejan, annars måste jag stressa som fan för att hinna med bussen.











Lägger upp flera bilder när jag kommer hem. Då passar jag även på att skriva mer detaljerat. Bilder från det jag köper i sthlm kommer upp senare under dagen. Nu måste jag skynda mig, vill ju inte missa bussen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0