OCCUPIED

2011-04-10 14:28:24
Jag har inte kunnat blogga i helgen. Det kanske ni har märkt.

I fredags var jag och Moa hos Harald med Jimmy, Tobbe och såkklart Harald himself! Mysigt! Vi chillade mest och tittade på en film. Till Moa: IT'S SO FLUFFY!! Hahaha!

Gårkvällen spenderades med härligt folk! Vi firade fina Isabella. Vi kom väl hem runt ett, tror jag (?). Jag och Esma sov hos Moa. vi tittade på film, som vi somnade till. Runt 1 hämtade papi mig och vi åkte till elgiganten för att köpa ett par urbanears men det fanns bara blå, så då sket vi i det. Vi åkte till flygis i stället för att köpa fika, tårta m.m. till senare idag. Julia, min lillasyster fyller nämligen år idag. 13 år för att vara exakt! Grattis!


Skitschyssta "hörselskydd" som papi har införskaffat, Men dem är asbra! De är trådlöst kopplade till tv, så man kan sitta och titta på tv utan att man stör någon. Hahah, man kan t.ex. gå ut till köket och man hör vad dem säger på tv. Hur najs?

Nu ska jag göra mig i ordning. Jag har nämligen gårdagens smink på mig och det känns inte så jävla fräscht! Yeye, bye!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0