It gives me a choice

2011-04-03 14:55:39
Seg uppdatering, men igår hade jag inte så stor lust att blogga. Det blev trots allt bara ett inlägg.

Gårdagen spenderades med Moa och Katja. Vi var hemma hos mig och chillade. Vi snackade och åt god mat. Wok in my ♥ ! När dom drog hem kollade jag och min fina familj på film. Först 40 year old virgin och sedan tittade vi på fear. Lite hatkärlek till den filmen. Älskar början men slutet är sjukt läskigt/sorgligt. När man börjar misstänka att något är fel får man kalla kårar i hela kroppen.

Mark Wahlberg som spelar den manliga huvudrollen är två helt olika personer. I början är han den perfekta pojkvännen, nästan lite för perfekt. Och senare visar han sig vara en besatt psykopat. Värd att se i alla fall. Filmen får en att verligen tänka. Att en del killar inte är så perfekta som vi från början kanske tror.

nu ska jag vara en duktig flicka och städa mitt rum, sedan ska jag skriva klart min musikuppsats om Claude Debussy. Efter det ska jag plugga på lite annat och kanske ringa till Esma, känner att hon behöver muntras upp lite.


Bild på mig och Moa, från i fredags. Underbar kväll!

Ps. Glöm inte att ställa en fråga till frågestunden. Kärlek till dem som gör det! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0