Hem ljuva hem

2011-04-17 22:04:34
Gud vad skönt att äntligen komma hem! Har käkat och hunnit titta på tv:n till nu. Tyvärr så blev det inga bilder från Kristinehamn. Var för upptagen med att ha kul och dessutom så hade kameran inte alls någon lust att ta några kort, med tanke på att den inte har något batteri kvar. Live goes on..

Imorgon är det måndag, uschuschusch! Nej men imorgon har vi matteprov, yeeeeeey! Sedan ska jag tvinga Katja att spendera dagen med mig. Det behövs för volleybollturneringen (våra kläder). Hihihih! Fan vad bus!

När vi hade åkt bil i ca en och en halv timme bestämde mami sig för att åka till IKEA och köpa några ljus. Dålig idé.. en timme senare kom hon tillbaka. Kort sagt, jag satt i bilen en timme mer.. Kom hem efter ca två timmar.

Nu ska jag glutta lite i matteboken ochsedan ska jag fortsätta med filmen jag tittade på. Ciao!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0